تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مجموعه اي از مطالب و مقالات ، ویدیو ها ، دوره ها، کتاب های صوتی و pdf آموزشی در حیطه موفقیت فردی،آموزش قانون جذب، موفقیت مالی و روابط بهتر به زبان بسيار ساده و شيرين ...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

محبوب ترین ها


برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 55
  • بازدید کل : 148155

دانلود کتاب صوتی آیین دوست‌یابی + pdf نوشته دیل کارنگی


دانلود کتاب صوتی آیین دوست‌یابی + pdf نوشته دیل کارنگی

معرفی کتاب صوتی آیین دوست‌یابی

کتاب صوتی آیین دوست‌یابی نوشته دیل کارنگی، نویسنده و سخنران خودانگیزشی است که حتی با وجود گذشت حدود یک قرن از تالیف این کتاب، باز هم جزو کتاب‌های پرفروش و ارزشمند در حیطه ارتباطات به شمار می‌رود.

آیین دوست‌یابی (How to win friends and in fluence people‬‮‬‎‎‏‬) به شما کمک می‌کند میزان اعتماد به نفس‌، نفوذ و تاثیرگذاری‌تان را بالا ببرید و یاد خواهید گرفت که چگونه دیگران را وادار کنید در کنار شما کار کنند، بدون این که مانع حرکت آن‌ها در مسیر خودشان شوید.

این کتاب شما را با قواعدی انسانی آشنا می‌کند و علی‌رغم گذشت سال‌های بسیار هنوز هم کاربرد دارد و با استفاده از آموزش‌های این کتاب می‌توانید زندگی شخصی و روابط اجتماعی‌تان را دچار تغییرات بسیار مثبت کنید.

دیل کارنگی (Dale Carnegie)، از اساتید مهم آموزش اصول روابط انسانی بوده است. هیچ‌کس به اندازه او نسبت به تغییر مسائل جاری و زندگی روزمره، حساسیت نداشت، او مدام روش‌های خود را به روز می‌کرد و آن‌ها را ارتقا می‌داد. تنها هدف کتاب حاضر، این است که به شما در یافتن و گسترش توانایی‌های‌تان کمک می‌کند تا از این دارایی‌هایی که استفاده نمی‌کنید و خاموش مانده است؛ منتفع شوید.

هدف اصلی آموزش، آگاهی نیست، عمل است و این یک کتاب عملی است. شنیدن کتاب آیین دوست‌یابی برای تمامی کسانی که خواهان استفاده کارآمد از دانش و تخصص خود در سطح جامعه هستند؛ ضروری است، زیرا ارتباط نیاز بشر است.

تعامل با دیگران احتمالا بزرگ‌ترین چالشی است که هر فردی با آن روبرو است و فرقی نمی‌کند که شغل، اهداف یا تمایلات شما چه باشند. با صرف زمان کافی و تلاش برای یادگیری تعامل بهتر با افرادی که در اطراف ما وجود دارند، می‌توانیم توانایی‌ها‌یمان را افزایش دهیم تا هر کاری که بخواهیم را انجام دهیم.

کتاب آئین دوست یابی شامل چهار بخش است، در این 4 بخش به موارد زیر پرداخته می‌شود:

در بخش اول شیوه‌های اساسی و راز رفتار با افراد توضیح داده شده است.

در بخش دوم روش‌های محبوب شدن در بین مردم برای این که در برخورد اول تاثیرگذار باشیم و توجه دیگران را به خود جلب کنیم تا فوری به ما علاقه‌مند شوند بیان شده است. یکی از قسمت‌های این بخش این است که چه کارهایی را انجام ندهیم تا در ارتباطات خود به دردسر نیفتیم و چطور سخنران خوبی شویم.

در بخش سوم را‌ه‌هایی که قطعا به دشمن تراشی می‌انجامد و روش‌های پرهیز از دشمن تراشی و حل فصل شکایت‌ها بیان می‌شود. گاهی اوقات هر کاری انجام می‌دهیم توجه افراد به ما جلب نمی‌شود در این بخش توضیح داده می‌شود در این مواقع چه کارهایی انجام دهیم.

در بخش آخر کتاب آموزش داده می‌شود که چگونه بدون رنجاندن افراد آن‌ها را تغییر دهیم و اگر مجبور هستیم ایراد بگیریم از چه راهی استفاده کنیم، برای این که در زمان ایراد گرفتن مورد تنفر قرار نگیریم نیاز است که از روش‌های درست انتقاد کردن استفاده کنیم که در این بخش این موضوع آموزش داده می‌شود. آخرین موضوعی که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود روش‌های ترغیب دیگران به کسب موفقیت است.

این اثر به ما می‌آموزد که راز بزرگ رفتار با مردم را بیاموزیم، چگونه با مردم رفتار کنیم، چگونه یک فرد خوش صحبت باشیم، چگونه توجه دیگران را جلب کنیم، چگونه برای خود دشمن نسازیم، چگونه انتقاد کنیم تا مورد تنفر طرف مقابل قرار نگیریم، چگونه افراد را به سمت موفقیت سوق دهیم، چگونه دیگران از انجام کار برای ما خشنود شوند. و روش‌­هایی برای اینکه مردم ما را دوست داشته باشند و دوستان خوبی بیابیم.

اگر می­‌خواهید از این کتاب بهره واقعی ببرید، فکر نکنید که یک بار سرسری شنیدن کفایت می­‌کند. پس از اینکه کتاب را به صورت کامل شنیدید، باید هر ماه چند ساعت را صرف مرور آن بکنید. هر روز به فکر پیشرفت باشید.

دیل کارنگی نویسنده و سخنرانی آمریکایی در زمینه‌ی پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. او در یک خانواده‌ی فقیر به دنیا آمد. دیل در نوجوانی مجبور بود ساعت 4 صبح از خواب برخیزد تا شیر گاوهای خانواده را بدوشد. او در خانه‌ی خود در نیویورک در گذشت. یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین ایده‌ی کارنگی در کتاب‌هایش این بود که می‌توان اخلاق برخی را با تغییر دادن رفتارمان در مقابل‌شان، تغییر داد.

 

 


مبلغ واقعی 30,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 681

برچسب های مهم

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال

لیست پسوند و پیشوند فامیلی مورد تایید سازمان ثبت احوال ... ...

علائم گرافیکی تحلیل سایت فتوشاپ

علائم گرافیکی تحلیل سایت فتوشاپ

دانلود مجموعه علائم موردنیازگرافیکی برای تحلیل سایت معماری   ... ...

جزوات و حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی درس تحلیل سیستم های انرژی رشته های فنی مهندسی

جزوات و حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی درس تحلیل سیستم های انرژی رشته های فنی مهندسی

در این مجموعه به صورت کامل یک سری نمونه سوالات درس تحلیل سیستم های انرژی رشته سیستم های انرژی در مقطع ارشد و دکترا حل گردیده شده است. داخل پکیج سه دسته فایل وجود دارد که در ادامه به صورت تصویری توضیح خواهیم داد:   جزوه درس تحلیل سیستم های انرژی به صورت سه عدد فایل پی دی ... ...

کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

نـوع فایـل: PDF تعداد صفحات : 291  اگر شما هم جز آن دسته از علاقمندان به هنر خیاطی هستید به راحتی می توانید با استفاده از این مجموعه آموزشی لباس های مجلسی و ماکسی زیبا بدوزید و بر تن کنید مجموعه حاضر یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است که دارای یک مزیت عالی است و ... ...


مطالب تصادفی

  • ویدیو آموزش ساخت رایگان و آسان سایت و فروشگاه اینترنتی
  • دانلود ویدیو و کتاب آموزش  کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه !!!
  • دانلود کتاب چطور قهرمان زندگی خود باشیم؟ (کتاب صوتی) نوشته  زیگ زیگلار .
  • دانلود کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟  (کتاب صوتی) نوشته اسپنسر جانسون
  • دانلود کتاب چه کسی پول مرا برداشت ؟ (کتاب صوتی) نوشته رابرت کیوساکی
  • روش موفقیت با توصیه های زیگ زیگلار
  • ۱۰ نقل قول از زیگ زیگلار که باید بخوانید
  • زیگ زیگلار کیست؟
  • دانلود کتاب رایگان و جذاب  ( مثل آهن ربا دختران را به خود جذب کنید )

تمام محصولات گروه تحقیقاتی زندگی طلایی فقط مخصوص فرد و خانواده فردی است که بهای آن را به گروه تحقیقاتی زندگی طلایی پرداخته است. در غیر این صورت استفاده از محصولات قانوناً و شرعاً غیر مجاز و حرام می باشد .